Contact

dinsdag 4 augustus 2009

Heeft u een vraag of opmerking? Stuur ons een e-mail.

12 reacties

  1. Anoniem Says:
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.  
  3. Anoniem Says:
  4. hoi,

    ik heb een bb gekocht, maar mijn pin staat op deze site,
    kan die eraf gehaald worden?
    me pin is 21393399

    Groeten Steven

     
  5. Anoniem Says:
  6. Hoi,

    ik krijg steeds berichten en ik hoorde dat mijn pin op jullie site staat!!
    Kan deze eraf worden gehaald. Hij staat onder de volgende naam:

    Jaleesa
    Rotrerdam
    curve 8900
    vrouwtjee
    pin:21436488


    Kan deze er moet spoed af! want ik vind het behoorlijk vervelend.

    Met vriendelijke groet,

    Frank

     
  7. E. Says:
  8. Hoi,

    Er zijn mensen die zich op deze site voordoen als iemand anders en de PIN van diegene erbij plaatsen. Ik ontvang hierdoor dalijks uitnodigingen van wanhopige mannen.

    Doe hier iets aan!!!

     
  9. regina.w Says:
  10. hallo mijn pin staat op deze site in het bercihtje:

    ''Geen geintje dit is de PIN van Regina de vriendin
    van Darryl. ken haar persoonlijk :) 25F7A7E0''

    dat is dus MIJN PIN mag hij er AUB af?
    bij voorbaat dank.

     
  11. S.B. Says:
  12. Hoi,

    op deze site staat mijn ping onder de naam BARBIE

    http://blackberrypinruilen.blogspot.com/2009/08/pin-van-bekende-nederlanders.html

    ik zou graag willen dat die eraf worden gehaald
    want het is vreselijk irritant dat mensen me steeds toevoegen
    die ik niet ken.

     
  13. Anoniem Says:
  14. JULLIE HEBBEN ALLEMAAL GELIJK ZELFS DE KONINGIN HEEFT ME TEGEVOEGD OP ME BB CURVE EN IK BEN 11 JAAR DUS STOP MET MIJ PINGEN OKE ....

     
  15. serena Says:
  16. me ping is 284D47C9 en er staat dat ik t zusje van yes r ben
    haal nu me ping van deze site af.

     
  17. Anoniem Says:
  18. 26Eb33fa voeg ruud vormer toe en scheld hem uit

     
  19. Anoniem Says:
  20. hoi ik heb de echten ping van barbie van oh oh tirol en zo 27983E74 ik hoop dat ze mijn ook acepteer

     
  21. Anoniem Says:
  22. mijn ping staat in een berichtje op deze site, ik heb dit zelf niet gedaan, willen jullie hem er asjeblieft afhalen?

    Hi kben opzoek naar spannende jongens, kheb altijd zin in wat spannende chat en wie weet meer.....:$
    xx nienke de jong

    (hier de ping)

    --
    dit is de link, en het bericht staat helemaal onderaan
    http://blackberrypinruilen.blogspot.nl/2009/08/ruil-hier-je-pin.html?commentPage=3

     
  23. Anoniem Says:
  24. ping van rapper B-Mali ! 235fb0dc alleen afwachten of die je acc maar hijs lief en alles voor fans dus doe je best als die je voegt

    xxx

     

Een reactie posten