Blackberry Applicaties

dinsdag 4 augustus 2009


Hieronder komt een lijst met leuke Blackberry Applicaties.

1. Twitter
Voor Twitter gebruik ik zelf Ubtertwitter. Hiervoor had ik TwitterBerry, maar vind zelf de Uber sneller en hij heeft ook meer functionaliteiten. Je kan onder andere je locatie met je tweet meesturen en je kan de "Trending Topics" volgen.

2. MSN
Natuurlijk mag deze niet ontbreken op deze lijst. Deze applicatie is hier te downloaden.

3. Zyb
Dit is een echte aanrader! Met Zyb kan je al je telefoon contacten en je agenda afspraken online zetten. Op deze manier verlies je nooit meer een telefoonnummer van iemand. Het werkt heel eenvoudig en is gratis.

4. Google Maps
Dit is een erg handige en leuke applicatie. Het is van Google, dan moet het bijna wel goed zijn. Al gebruik ik het niet al te vaak. Een leuke nieuw feature van deze applicatie is dat je kan zien waar je vrienden zijn. Dit heet Google Latitude.

5. Youtube
Deze applicatie spreekt voor zich. Je kan hiermee Youtube filmpjes kijken op je Blackberry. Soms is het wel handig als je een liedje wilt luisteren of een filmpje wilt checken.

6. Flickr
Hiermee kan je direct een foto plaatsen op je Flickr account. Erg handig en snel.

Dit waren ze voor vandaag. Weet jij nog een leuke applicatie post deze dan hieronder!

5 reacties

  1. Anoniem Says:
  2. Youtube site werkt niet:(

     
  3. Ik kan maar weinig apps kmwijt. ze installeren kennelijk in het toestelgeheugen en niet op mijn 4GB geheugenkaart. Hoe kan ik dit oplossen?

     
  4. Anoniem Says:
  5. youtube site doet indd niet

     
  6. Anoniem Says:
  7. youtube werkt alleen maar met 3G dus als je bb geen 3g ontvangt of je provider geen 3G uitzend kan je idd geen youtube bekijken.
    grtz

     
  8. Anoniem Says:
  9. als jij die enge rob uit riddekerk bent, ben je een kwal, non valuer die onwaarheden verspreidt.

     

Een reactie posten